El programa: un compromís amb Alcover

Aquest diari que programa conté el projecte que planteja la CUP d’Alcover pels propers quatre anys .

Aquest diari que teniu a les mans conté el projecte que planteja la CUP d’Alcover pels propers quatre anys, un nou Ajuntament valent i compromès amb les persones i amb el medi ambient. Han estat mesos de treball de més d’una cinquantena de persones, escoltant entitats i alcoverencs i alcoverenques ben diverses, per tal de proposar una alternativa real al que ja són 20 anys d’Alcoverencs pel Canvi.

Hem estat 4 anys a l’ajuntament, liderant la oposició amb 3 regidors, i al Consell Comarcal, i sabem com funciona la institució. Amb aquesta experiència ens presentem aquest 26 de maig de 2019, amb una llista renovada, de gent diversa, que ha col·laborat en diverses entitats i que volen dedicar els seus propers 4 anys a treballar pel nostre poble.

A partir del dia 26 de maig volem escriure una nova pàgina de la historia d’Alcover, amb un Ajuntament que treballi conjuntament amb tots els veïns i veïnes per resoldre els seus problemes: habitatge, cura de la gent gran, respecte del medi ambient, creació de llocs de treball i la difusió i la conservació de la nostra cultura i patrimoni.

Un nou Ajuntament valent i compromès amb les persones i amb el medi ambient